The Reason...
[url=http://www.youngnutrition.net][img]http://www.youngnutrition.net/member/tickers/77913/ticker2.png[/img][/url]
By: Eni Nusi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Friday, 22-Jun-2007 06:35 Email | Share | | Bookmark
Jom gi Langkawi!!!

excited dia mandi laut
posing di tepi pantai
testdrive float dlm bathtub
View all 6 photos...
Jalan-jalan kat Langkawi cuti sekolah baru ni...


Tuesday, 22-May-2007 01:22 Email | Share | | Bookmark
Gambar terbaru Hadif

 
 
 
View all 8 photos...


Friday, 18-May-2007 01:52 Email | Share | | Bookmark
Hadif injured!

Tertido lepas menangis
Cian anak mama mata bengkak!
Masa ni Hadif dgn Tok & Wan kat depan tv... Ntah camana dia terjatuh kena kerusi Wan... Memula tengok takde pape, dah lama sikit baru perasan kat kelopak mata dia berdarah... Ada luka sikit kat kelopak mata, mujur la superficial je... Alhamdulillah tak masuk mata...


Friday, 13-Apr-2007 06:23 Email | Share | | Bookmark
Gambar kawin glamer

 
 
 
View all 4 photos...
Hasil kerja adik iparku Azrin yg tengah belajar IT kat Kolej Yayasan Melaka... Glamer habih cam artis lak... Heheh... Tarikh salah la tapi...


Saturday, 31-Mar-2007 04:11 Email | Share | | Bookmark
Genting Highland Trip

Hotl First World
Aktiviti meniarap dalam bilik
Sejuk gila ni...
View all 18 photos...
On the way balik Terengganu time hari raya haji kitorang singgah Genting Highland... Saje jalan2, ingatkan tak ramai org sebab cuti krismas tapi ramai jugak manusia... Sini pun jalan2 makan angin je la, nak main2 semua tu Hadif kecik lagi... Tengok2 je la...


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net